F1 generalinis direktorius Stefano Domenicali atskleidė, kad 2026 metais visi F1 varikliai vėl taps garsesni, tikimasi, kad sugrįžęs bruožas suteiks sportui daugiau emocijų.
Jis sakė Australijos radijo stočiai 3AW: „Siekiama užtikrinti, kad naujajame reglamente pats variklio garsas būtų didesnis, nes tai yra mūsų emocijų dalis. Tai iš tikrųjų yra tai, ką mūsų gerbėjai nori išgirsti, ir mes privalome tai padaryti.”
2014 metais pradėjus naudoti naujas hibridinių degalų sistemas, F1 variklių garsas gerokai sumažėjo. Dabartiniai V6 modeliai sukuria tik 134 decibelų garsą, o senieji V8 – 145. Pagal naujas 2026 m. taisykles V6 turbo varikliai išliks sporte, bus padidintas kinetinės energijos atgavimas, tačiau numatoma pašalinti šiluminės energijos atgavimo sistemą.
Septyniskart pasaulio čempionas Lewisas Hamiltonas anksčiau prisipažino, kad pasigenda garsių variklių F1 automobiliuose. Jis pasakė: „Ar pasiilgau senų automobilių triukšmo? Taip. Jei galime turėti švarius ir efektyvius automobilius, kurie skleidžia daug triukšmo, kaip ir senieji, tai būtų puiku.”