„Formulės 1“ pasaulis buvo priblokštas po Singapūro GP, kai teisėjai, atlikę tyrimą dėl Maxo Verstappeno („Red Bull“) galimų nusižengimų kvalifikacijoje, nusprendė neskirti jam starto pozicijų baudos, nepaisant kaltinimų dėl per ilgo stovėjimo ir trukdymo trasoje. Verstappen buvo kaltinamas trukdymu Yuki Tsunodai („AlphaTauri“) ir buvo įspėtas, o „Red Bull“ komanda buvo nubausta 5000 eurų.
Nors daugelis tikėjosi, kad Verstappenas gaus bent tris starto pozicijų baudas, šis sprendimas sukėlė nuostabą. Prieš šį incidentą, buvo susiformavusi praktika, kad trukdymas varžovui kvalifikacijoje baigiasi trimis starto pozicijų baudomis. Prancūzas Pierre Gasly Ispanijos GP etape net gavo šešias starto pozicijų baudas už du trukdymo atvejus.
Praėjusią savaitę, FIA pripažino, kad šis sprendimas buvo klaidingas. Teisėjas Matteo Perini, po pasitarimo su komandų vadybininkais, patvirtino, kad Verstappenui turėjo būti skirta trys starto pozicijų baudos. „RacingNews365“ informuoja, kad šis sprendimas netaps precedentu ir ateityje teisėjai vadovausis ankstesne praktika, leisdami suprasti, kad šis atvejis buvo išimtis.
Tačiau lieka neaišku, kodėl teisėjai nukrypo nuo įprastos praktikos Singapūro GP metu, ir kokią įtaką tai gali turėti ant „Formulės 1“ teisėjų sprendimų ateityje.