Antrą kartą surengtose „Enefit 24H elektromobilių lenktynėse“, komanda „Freor thinking green powered by Mybee“ su „Tesla“ vėl triumfavo nuvažiavusi 602 ratus. „Nanosun by Tarzania Racing“ pasiekė antrąją vietą, o „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“ po nuolatinės 24 valandų kovos atsiliko tik viena sekunde ir užėmė trečiąją vietą.
2022 m. lenktynėse 11 komandų įveikė 6545 ratus, nuvažiavo 10013 km, sunaudojo 2158 kWh elektros ir praleido 46 valandas prie įkrovimo stotelių. Tačiau šiais metais 13 komandų pasiekė didesnį atstumą – 11 181 km, sunaudojo tik 1892 kWh ir bendras įkrovimo laikas sumažėjo iki 42 valandų.
„Enefit“ vadovas Vytenis Koryzna pažymėjo: „Skaičiai rodo, kad elektromobilių efektyvumas per metus padidėjo. Nors šiais metais nugalėtojai įveikė mažiau ratų, didelė tikimybė, kad būtų pagerintas rezultatas, jei ne dėl stabdytų lenktynių dėl uraganinio vėjo“.
Organizatoriaus Dariaus Grinbergo teigimu, šių metų lenktynių automobiliai buvo nauji ar atnaujinti 2023 m. modeliai. Viena iš tendencijų – optimizuoti energijos naudojimą ir mažinti sąnaudas, ne didinant baterijų talpą.
Ypač išsiskyrė „Dacia Spring“, kuri neturėjo greito įkrovimo jungties. Nepaisant iššūkių, „Enefit“ įrengė „Elinta“ lėto įkrovimo stotelę, o „Dacia“ pasiekė du rekordus: mažiausias energijos sąnaudos ir ilgiausias vairavimas be sustojimo.
„Šios lenktynės nėra tik apie automobilių sportą. Jos kalba apie efektyvumo ir aplinkai naudingo vairavimo svarbą“, – teigia V. Koryzna.
2024 m. „Enefit 24H elektromobilių lenktynės“ vyks rugpjūčio 30-31 dienomis. „Enefit“ pratęsė partnerystę su organizatoriais dar dvejiems metams, suteikdama galimybę mėgėjams ir profesionalams dar kartą patikrinti savo elektromobilio galimybes.