2025-ųjų Dakaro ralis žada tapti vienu sudėtingiausių ir įspūdingiausių automobilių sporto renginių pasaulyje. Saudo Arabijoje vyksiantis 47-asis ralis apims beveik 8 000 km distanciją, iš kurių daugiau nei 5 000 km sudarys greičio ruožai. Dalyvių laukia didžiulės smėlio kopos, 48 valandų „Chrono“ etapas, dviejų savaičių maratono iššūkis ir trasos, kurios privers lenktynininkus pasiekti savo ribas.
Lenktynės prasidės sausio 3 d. Bišoje 29 km greitąjį prologo etapą, o jau kitą dieną dalyviai ners į pirmuosius ralio išbandymus. 48 valandų „Chrono“ greičio ruožas, perkeltas į pirmąją ralio savaitę, taps ne tik iššūkiu dalyviams, bet ir svarbiu veiksniu, formuojančiu galutinius rezultatus. Sausio 10 d. Hailo mieste numatyta poilsio diena, tačiau antroji savaitė pasižymės dar didesniu intensyvumu – „Tuščiojo Ketvirčio“ smėlio kopos taps paskutiniu barjeru prieš ralio finišą sausio 17 d. Šubaitoje.
Šių metų ralis pasižymi išskirtinėmis naujovėmis. Penkiuose etapuose bus naudojamos atskiros trasos automobiliams ir motociklams, kad būtų užtikrintas didesnis saugumas. Be to, vienas iš etapų turės unikalią trasą sunkvežimiams, o greičio ruožai prasidės vos saulei tekant, kad lenktynininkai galėtų finišuoti dar šviesiu paros metu. Taisyklės griežtos – dalyviai privalo patys orientuotis remdamiesi tik kelio knyga ir navigacijos įgūdžiais. Maratono etapuose pagalba draudžiama, todėl mechaninės problemos tampa tikru išbandymu.
Ralio organizatoriai atsižvelgė į dalyvių pageidavimus ir padidino lenktynių sudėtingumą. Naujos greičio ruožų trasos sudaro daugiau nei 45 proc. visos distancijos, kas reiškia, jog kiekvienas etapas taps ne tik fiziniu, bet ir navigaciniu iššūkiu. Dviejų savaičių intensyvi kova Saudo Arabijos dykumoje nepaliks vietos klaidoms. Tie, kurie pasieks Šubaitą, galės pelnytai vadintis tikrais čempionais.