Šeštadienio vakarą pristatytas 2026-ųjų Dakaro ralis žada dar didesnius iššūkius nei bet kada anksčiau. Varžybos ir toliau vyks Saudo Arabijoje, o organizatoriai atskleidė, kad net 70 proc. trasų bus visiškai naujos. Ralio startas numatytas sausio 3 d. Yanbu mieste, finišas – sausio 17 d. tame pačiame uoste.
Dalyviai per dvi savaites įveiks daugiau nei 8000 km, iš kurių apie 5000 km sudarys 13 greičio ruožų. Nauju iššūkiu taps du maratono etapai „Bivouac refuge“, kai sportininkai praleis naktį be jokios išorinės pagalbos. Tuo pat metu ralio organizatoriai įves ir Pit Stop zonas – techninės pagalbos taškus akmenuotuose ruožuose, kur lenktynininkai galės pasikeisti padangas.
„Gurtam TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komandos atstovas Benediktas Vanagas po prezentacijos pripažino, kad iššūkių bus nemažai: „Organizatoriai planuoja dar sudėtingesnę navigaciją, o David Castera ruošia rimtus išbandymus visiems. Gera žinia – Pit Stop sustojimai padės išsaugoti techniką.“ Vanagas 2026-ųjų Dakarui ruošiasi jau keturioliktą kartą.
Artėjantis Dakaras vėl taps tikru ištvermės, strategijos ir techninio pasirengimo išbandymu net patyrusiems dalyviams.
